loading...
سالی چت باتک چت
salman بازدید : 53 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

یعنی‌ اگه رو نوشابه نمی نوشتن “خنک بنوشید” ، من میجوشوندم بعد میخوردم !!! . . . یکی از فانتزیام اینه که دکتر بشم بعد یه روز تو خیابون راه برم یه ماشین بزنه بهم منم محل ندم ، ‌بلند شم تو خیابون راهمو ادامه بدم ! مردم چشاشون گرد بشه ! حالا شاید سوال پیش بیاد که دکتر چی بود این وسط ؟ اون دیگه به شما ارتباطی نداره ! من میخوام تحصیلاتمو ادامه بدم !!! . . . به غضنفر میگن چرا خودکشی کردی؟ افسرده‌ای؟ میگه نه بابا، خوبم، می‌خواستم تو اوج خداحافظی کنم ! . . . میگن : تنبلی مادر همه عادت ‌های بد ماست ! ولی خب به ‌هرحال مادره و احترامش واجبه ! . . . گفتم که لبت….گفت آب حیات گفتم دهنت …گفت حب نبات گفتم که توانم دهم بوسه بر آب حیات؟ گفت د نه د اونو بده به بابات ! . . . رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: زنته؟ میگم: پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه! . . . عوارض جانبی بعد از یک شکست عشقی چیه ؟ در آوردن گوشی از حالت سایلنت ! نبردن گوشی به دستشویی و حمام ! از رمز درآوردن اینباکس گوشی ! پاک کردن آثار جرم ! خواب راحت … زندگی راحت … آرامش همراه با گریه ! تموم نشدن شارژ ایرانسل بعد ۶ ساعت ! . . . سلام عزیز دوست داشتم بیام پیشت اما ببخشید نمی تونم. برنامتو بخاطر من تغییر نده قربانت امضا:(شانس) ! . . . حیف نون : گالیله غلط کرد گفت زمین می‌چرخه اگه می‌چرخه پس چرا خنک نمیشه ؟ . . . ای کاش بجای دهنم، جاده ی زندگیم آسفالت میشد ! (از سخنان قصار غضنفر) . . . با توجه به سیر صعودی و پرشتاب قیمت لبنیات این روزها هر چه بیشتر گاو باشی ، بهتر است ! . . . شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟ یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری! . . . . . اگه کسی بهت گفت دوستت دارم ؛ آروم بغلش کن ، نازش کن ، سرشو بذار روی شونت و یواش در گوشش بگو : خوب بسه دیگه پاشو خیلی خندیدیم ! اونجایی که تو درس میخوندی ما مدیر مدرسه بودیم ! . . . موقع خواب : بابام : گوشیارو کجا گذاشتی ؟ مامانم : بالا سرت ! بابام : چرا بالا سر خودت نذاشتی ؟ مامانم : چونکه سرطانزاست ! یعنی عشق میچکه !!! . . . به یارو میگن جوونیات ورزش میکردی ؟ میگه آره هالتر میزدم … میگن الان چی ؟ میگه الان حال ندارم ، فقط تر میزنم !!! . . . ای خدا . . . واسه همه سوژه های خوشتیپ و خوشگل می فرستی ایمانشونو امتحان کنی واسه من پشه می فرستی اعصابمو تست کنی ؟ . . . میگن ماهی قرمز گناه داره تو تنگ نندازین … فقط ماهی قرمز آدمه ؟ ماهی سفید کنار سبزی پلو سگه ؟؟؟ . . . دقت کردید هر وقت تو زندگیتون یه روزنه امید پیدا میشه سریع یه پتروس فداکار پیدا میشه انگشتش رو میکنه توش !!! . . . تا حالا دقت کردین تو کل کل های ایرانی‌ ها ، همیشه همه برای خودشون متاسفند ؟ . . . به خواهرم میگم دعا کن برام ، دعای بچه ها زود اجابت میشه … میگه :دِ نَه دِ اگه دعای بچه ها اثر داشت وقتی که من شیش سالم بود و تو اون عروسکمو شیکوندی ، باید میمردی ! . . . به سلامتی همه جراحای زیبایی ایران که به ۹۰% دخترا اعتماد به نفس دادن… ! . . . تا حالا دقت کردین همیشه وقتایی که با یکی ، شریکی چیپس یا پفک می خوری .. هی توهم داری که در حقت اجحاف شده ..! . . . رفیقم اومده خونمون ! وضو گرفته میخواد نماز بخونه ! می پرسه قبله کدوم طرفه ؟! میگم : میخوای نماز بخونی ؟! میگه : پَ نه پَ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم ! . . . غضنفر یخچال میخره ، زنش میگه : پس آنتنش کو ؟ پسرش میگه : مگه کولره که آنتن داشته باشه ؟؟؟ . . . رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر، یارو گفت: راحت باشه؟ میگم پــــ نه پــــ خار داشته باشه… . . . شب امتحان خوابگاه دخترا: واااای فقط ۴ دور کتاب خوندم به دور ۵ نرسیدم میفهمی؟ خوابگاه پسرا:احمق مگه نمیگم شاه دسته منه رد کن !!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 2,332